یکشنبه، بهمن ۲۰، ۱۳۸۷

من اگه یه روز کارگرگردان فیلم یا انیمشن بشم:

tnj_tailpull

اولش یه مجموعه تام و جری درست میکنم که توش از اول تا آخرش تام مادر جری رو بنماید و به شکل های مختلف هر بلایی که دوست داره سرش بیاره و هی قاه قاه بهش بخنده.

بعدشم یه مجموعه Coyote & Road Runner میسازم که توش به 12544567 روش مختلف رانر بیفته ته دره و له بشه و پاش گیر کنه به طناب با مغز بخوره زمین و قطار از روش رد شه و تهشم یه دونه از موشکای کایوت تا دسته بــره تو ماتحتش و پراش بپاشه در و دیوار.

بعدشم یه فیلم سینمایی میسازم که توش 147 تا بمب ساعــــــــــــــتی و شیمیایی باشه و Countere هیچ کدومشون رو 3 ثانیه وای نیسته و خنثی کننده ی بمب سیم اشتباه رو قطع کنه و تک تکشون منفجر شه و مادر و پدر خنثی کننده بمب و همه مردم بی گناه شهر به به هم پیوند بخوره .

و بعشدم یه فیم میسازم که هواپیماه ه داره سقوط میکنه و یا ترمز قــــــطار بریده و تهش جفتشون سقوط میکنن (اولی تو کوهستان و دومی ته دره!) و همه مسافرا تیکه تیکه میشن و تیم نجات هم هیچ گهــی نمیتونه بخوره.

و بعدش یه فیلم کوتاه 1 دقیقه ای میسازم که قهرمان فیلم تو همون دقیقه ی اول یه گلوله میخوره تو مغزش و به گـــا میره و فیلم تموم میشه.

وبعدشم یه فیلم از مونیکا بلوچی میساختم که توش هیچ کدوم از کاراکــــتر های فیلم در طول فیلم نتونن 12 مرتبه ترتیبشو تا دسته بدن ! و بیننــده ی مذکر تا ته فیلم تو کف بمونه و تهش ریده بشه تو اعصابش واسه پولی کـــه واسه خریدن بلیط یا DVD خرج کرده.(دگر آزاری جن+سی نویســنده بلاگ در این صحنه بارز است.)

البته ساختن فیلم هایی که در اون FBI بعد از همه زد و خوردها و کشــــــته شدن قاتل بده به دست قهرمان فیلم نرسه ( و قبل قهرمان داستان برسـه و قاتل رو بکشه تا ریده بشه به قهرمان داستان ) و همینطور تربیت قاتل هایی که IQ شون از PIFPAF بیشتر باشه و همینطور عدم استفاده از هفت تیـــــر هایی که در مواقع ضروری 24355421 تا فشنگ توشون جا میشه و همینطور عدم استفاده از قاتل های زنجیره ای که فقط دخترا رو میکشن و استفاده از بند های خیلی سست و چـسکی برای شخص شخیص Spider Man و به گا رفتن وی در پی سقوط از طبقه ی 87 م ساختمون از برنامه های آتـــــــــــی اینجانب خواهد بود.

22 comments:

ناشناس گفت...

actually
The First

ناشناس گفت...

بابا ایام الله دهه فجر است برادر....یه فیلمی چیزی بساز که این مادر به خطاهای انقلابی به یه طریقی به دست ساواک دهنشون گچی بشه و تهش هم شاه برگرده خار و مادر خمینی رو یکی کنه....جون تو میفروشه در حد بنز!

ناشناس گفت...

Cool B-)!aa

ناشناس گفت...

داداش از اونجایی که من دارم در دانشگاه فیلم و انیمیشن میخونم...میخوام این سیستم رو وقتی برگشتم ایران به سینمای ایران تزریق کنم...سیستمی که کوئینتین تارانتینو به سینمای آمریکا تزریق کرد

Unknown گفت...

eival age sakhi hatman be man khabar bede beram bebinam balke ye zarre in oghde ham khali she!

ناشناس گفت...

يه كلمه بگو ميخوام يه پامو بذارم اينور سينما يه پامو بذارم اونورش يه تگري بزنمو بلند شم پشتمم آب نريزم

ناشناس گفت...

ببین خودت رو بُکش ؛ الکی نرین تو صنعت سینما همه از نون خوردن میفتن!

ME گفت...

ایول یعنی عقده های یه ملت خالی میشه اینجوری
ولی معلومه خیلی حرص می خوری ها سر این فیلمها

شایان گفت...

چقدر خشن!!!
بابا تو که خوار مادر هم رو بهم پیوند زدی!

ناشناس گفت...

خرابتم
تو گودرم جمله ی اولت راجع به تام و جری رو خوندم اومدم تو وبلاگت یه کامنت بذارم بگم من دوست دارم کایوت هم رود رانر رو ... آره. دیدم خط بعدش همینو نوشتی. نکنه تو منی , من تو ام؟
دمت گرم دادا

ناشناس گفت...

آفرین . فیلم باید به حقایق زندگی نزدیک باشه .

ناشناس گفت...

بااين مجموعه ي تام وجري تون خيلي موافقم.

ناشناس گفت...

فیلم 1دقیق ه ایت خدا میشه اگه بسازیش.

ناشناس گفت...

واقعا منم این کارا رو دوست دارم بکنم مخصوصاCoyote & Road Runner

Shine گفت...

یکی هم بساز که هیچ روح یا جنی از تن هیچ کس بیرون نره و دهن هرچی خانواده و دوست و آشنا و کشیشه صاف کنه

ناشناس گفت...

آفرین! منم عقده ای شده بودم بس که تام از جری میخورد و رودرانر تند میدویید و اینا. برای کاهش این عقده کودکی حاضرم کمکت کنم تو این پروژه ها و براشون استوری برد بکشم .

ناشناس گفت...

راستی خیلی خوبه که خوبی.
شاید واسه اینه که دوباره دانشگاه شروع شده افسردگی مزمن گرفتی! فردا برو داف پیمایی شاید بهتر شی D:

Shine گفت...

یه ورژن سا (اره) هم بساز که آخرش پلیسه واسه جیک سا یه معما طرح کنه و کله شو بترکونه آخرش

ناشناس گفت...

صنعت سینما را به فــاک فنا می دادید دیگر ..
هندوستان و بالیوود به شما نیاز دارد ..
حمایتتان می کنیم

درویش گفت...

اگه بخوای مثل مقدم موفق عمل کنی، باید بزنی تو کار سریال سازی، فیلم جواب نمی ده.

ناشناس گفت...

movafegham kamelan

ناشناس گفت...

همه جوره با این عقده ها موافقم :D

ارسال یک نظر